Fredagkväll!

image65


Nu har ja sortetat alla foton jag har på datorn! Lagt upp massa nya foton på pixbox. (Ssanna.pixbox.se)
Har såld mitt skrivbord idag. 300 kr:) Och min tavla. 1000 kr, så nu är jag nästan rik :O haha. Idag har vi fortsaett med att sorterat i källarn och i gareget. Sedan kollade vi på ett stall som vi kanske ska hyra. Någon som inte har en stallplats kan gärna få höra av sig till mig:) Har varit i stallet ett tag, gick ut på en promenad i skogen. Kan inte rida nu eftersom henens ben inte är bra:/ men men.. finns massa andra hästar att rida så länge:)
Igår var jag hos Jennie, kollade på dagboken igen. Åt äpplen istället för godis:) vi ska bli nyttiga! Men iaf  jag somnade till filmen! FYY! Imorgon ska jag banne mig ut!

Kommentarer
Postat av: Tim

hur kan man somna till dagboken, bättre film finns knappt!!

2007-09-30 @ 00:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0