YES :D

Jörgen ringde precis och berättade att jag fått jobbet på mäklarfirman:D Så efter jul ska jag börja jobba på kontoret i Ystad som assistent/kundservice/alltiallo!!! Så just nu befinner jag mig i ett lyckorus!

Va med mäklarfirman i Landskrona, inte Kristianstad.. På konferans, gud va dem prata, förstod knappt nått. Sedan skulle de testa hur man agerar när någon kund ringer/kommer in på kontoret osv.. Man skulle sätta sig längtfram inför alla andra framför en kamera.. Jag satt och tittade på de andra hur de gjorde o allt verkade sjukt svårt! Tänkte tuuuur att ja slipper de här.. men ack nej. Efter fikan var det min tur.. O ja kan säga att jag har aldrig varit så nervös i HELA mitt liv. Och då tar jag inte i!!!!! Hela jag kallsvettades och satt o skaka i en timme innan de va min tur.. Hade ingen aning om vad jag skulle säga.. När kameran var på och alla kunde se mig i en tvskärm var ja så nervös så ja knappt fick fram ett ord. Men tillslut gick de väl hyfsat bra endå.. (Han vill ju trots alla ha mig:D)
På onsdagen var det dags för paintball, var lite nervös inför de med. Men shit vad kul det var! Försa banan va öätt roligast när man låg där i skogen och spana.. Tjejer mot killarna, tro det eller ej så blev ja sist kvar, vilken känsla när de är helt knäppt tust sen bara pang pang! hahaha.. De andra banorna va sjukt svåra.. och mina skott tog slut o alla bara passade på! AJJ.. Har ett saftigt märke på skinkan och några mindre på ryggen och låren! Det här måste göras om=)

Nu ska ja in i duschen.. Ska till Lina sen, hon ska slinga mitt hår sedan ska vi äta gott och se på Idol.. Imorogn ska jag jobba på snogeholmslott sedan blir de kanske öja, får se..

ha de bra alla, för de ska jag ha=)

Kommentarer
Postat av: Karin

alltså jag har haft ljusa slingor sedan jag var 14 år.. ibland både mörka och ljusa, går ju ut efter nåt år å man fyller på å grejer.. sådär har jag hållt på.. det bleks o.s.v till slut ser det ju natuligt ut, men kommer inte ihåg hur det såg ut första gången, för sju år sedan:)
nu har min riktiga hårfärg växt ut

2007-10-12 @ 16:41:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Em

Hej hej!

Jag kopte bara ett slingpaket fran Garnier
& kletade pa lite, haha! Ne, men det var
valdigt latt att anvanda & resultatet blev bra.
Minns inte exakt vilken farg jag tog, men
det finns bra guider :)

lycka till!

2007-10-14 @ 14:05:25
URL: http://www.manhattanmyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0