No one..

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket. Åkte till stallet för att göra rent till min häst och borsta lite.. Men när jag kom dit så hade Eva redan fixat allt till mig:) Snääll.. Så då hade jag massor av tid över. Red en häst som Eva har där på tillridning. Har inte ridit ordentligt på några veckor så det var grymt kul! En riktig häst som redan är samlad och inte rusar fram, och som man får använda mycket ben på - härligt! Bara länktar efter att rida henne igen! haha låter desperat, Men det är bara så gryyymt kul med hästar;D

Är ensam hemma tills på tisdag, skönt:) Imorogn är det lite fest i Blentarp. Lördag tänkte ja ha lite förfest sen drar vi till Ystad. Har inte festat på evigheter, senast va på min födelsedag.

Emmi, Jennie och jag var på bio häromdan, alltid lika mys. Vi kunde knappt bestämma oss vad vi skulle se, men de blev supersugen! haha. Finns bättre filmer kan jag säga:)

Nu blir de sängen. För ja ska upp och jobba imorgon, sedan stallet<3 sedan feeeeest:D
Men först måste ja bara lyssna på den här låten eeen gång till bara!



Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jippie, Suspanna ska fääääästa :D Alltid lika roligt att välja film med er, vi tar den, näää jag vill se den. Okej Emmi du får välja. Båda blänger fett med surt på mig:P haha

2007-10-05 @ 01:49:47
URL: http://emmipetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0