Måndag !

Ny vecka. Och de började med jobb på Snogeholmslott. Efter jobbet var jag på möte med Jörgen Göransson ( som själv har kontaktat mig och frågat om jag är intreserad:D). Han frågade mig om jag ville följa med till Kristianstad imorgon på konferans, därefter ska vi spela paintball! (gör inte de skiiit ont :P) sedan gör vi iordning oss inför kvällen då det blir middag och vin! haha.. På ett öresundshotell. Ska bli nice:) Vem vet, mitt framtida jobb, Mäklar-Sanna! Haa de låter bra ni ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: jag köpte den på Zaras barnavdelning för 129 kronor i somras! Det är skitbra att leta på barnavdelningarna för de är små (om man nu är ute efter det som jag var) och billiga :)

2007-10-11 @ 18:22:55
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0