Love me Love me, Say that you....

Varför är det alltid lugna låtar när man kör bil? Mixmegapol, I'll Never Break Your Heart , bytar till NRJ, I Love You, And I Need You,  bytar vidare & det är bara en massa kärlekslåtar.
Vad är detta??! Jag vill inte höra en massa snyftiga kärleksballader!!!!! aahh..

Stänger av!


Igår var jag, Jennie & Emmi på bio i Lund, vi såg "Råttatojj", hade värsta förväntningar om att den skulle vara skit rolig och så. Men den var inte så extremt rolig. Bra och mysig, thats it =)

Har precis beställt en skit fin Marilyn Monroe tavla. En stor svart vit och med röda läppar, som ska passa perfa till mitt nya rum! Ska ha en störresäng bara och en "sideboard", sen är det finito! Jag beställde en skinnjacka igår också från Haléns!! Jättefin och lagom billig! hihi.. Får lön på fredag så det passar bra.

Jobb & heesten idag, bara mys!

Ska skala potatis nu, de är nog de tråkigaste som finns...


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hatar kärlekslåtar! Samma sak när man sätter igång tvn.. allting slutar alltid med puss o kram o kärlek. VAFAN?!?

2007-10-25 @ 01:26:18
Postat av: Karin

på bikbok för två år sen!

2007-10-26 @ 10:07:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0