Lördakväll..

Och det blir fest:D eftersom vi aldrig kom iväg till malmö igår så tar vi igen deet idag, fast i ystad :/ får gå det  med!
Åsa var här igår, vi åkte och kollade på ett stall som jag kanske ska hyra! ett riktigt supermysigt stall, och det tyckte åsa med:) sedan käkade vi massa räkor och bakpotatis me hemma gjorda vitlöksbröd:) mums..
Idag har jag  varit i stallet, red Fedra gick rättså bra, blev helt slut i benen fick kämpa för att hålla mig kvar! efter det red jag ut en mysig runda på min classica och med gulle i koppel! Nu när ja kom hem så är ja dödstrött och super seg... Kan bero på att ja inte har ätit ngt idag, men SNART:) kycklingen är i ugnen!! Lyssnar på lite partylåtar så nu är ja på party-humör! wii :)

Ses vi ikväll ;)?

Kommentarer
Postat av: Karin

går ju många tusen pers på skolan.. så ingen aning om vem han är.. vad läser han för nåt då?

2007-10-21 @ 17:15:56
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0