Australien..

Är så grymt sugen på att hälsa på Annika i Australien!!! Men det är ju inte bara att åka ner. Kostar en helkosing.. Men ska titta lite runder hur priserna ligger.. När ja väl kommer ner så bor jag ju helt gratis & så! Jag vill ja vill;D
Fick sms av Jörgen, min blivande chef innan idag. Han skrev att jobbet blir inte förens närmare  vårkanten. Och så skrev han att jag är efterlängtad av dem alla och att jag gjorde ett mycket gått intryck i Landskrona:) Kul att höra!
Men då har jag ju tid att åka till Australien iaf:D haha. Det är bara att spara... ppuuh.

Idag är det en lugn fredag. Jobbat idag. Löning:) Sedan hem äta resterna sen igår. God hemmagjord pizza, sedan cyklade jag en sväng till marknaden och Gulle fick följa med. Köpte lite hundgodis till henne:) På vägen hem orkade hon knappt gå så jag satte henne i cykelkorgen! haha hon satt där så fint och tvekade inte en sekund att hoppa av! Söt! Skrattade hela vägen hem :) Ikväll har jag, oscar och pappa myst framför tvn. God mat och lite tv tittande.

Imorgon blir de stallet när jag har vaknat. Sedan vill jag strosa lite i Lund tänkte jag. Men ajaj, då slösar jag antagligen cash, & det går ju inte om ja vill till Australien.. :/

OCCH förresten så ska jag till Paris i december:D VM, de ni.


oohjust de. en sak till. du är för söt för henne.


Kommentarer
Postat av: Marina

Tjena Susanna, har du msn? :)

2007-10-27 @ 08:51:04
URL: http://fierceandfabulous.blogg.se
Postat av: Frida

Tack för din kommentar! :)
Oj, din syssling, då får du hälsa henne nästa gång du träffar henne, haha! ;)
Ha det fint!

2007-10-27 @ 13:15:14
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0