:)

Åh vilket mysigt väder ute! Solen skiner och allt - perefkt rid väder:).. Ska snart till stallet, göra de gamla vanliga och rida Fedra, verkligen kul att variera häst lite. Min Classica är tyvärr rättså halt igen:/ Men tur då att ja har Fedra:) Fast hon är väldigt busig. Men sånt gillar jag. Red ut på henne för första gången häromdan när Anabel var här. Bellan på Classica:) Fedra ställde sig på bakbenen varenda gång det kom en bil. Men hon är ju inte ens 4 så..

Sen i eftermiddag tänkte jag simma lite. Sedan ska jag börja packa mitt rum. Sortera och slänga massa grejer. Åker till mamma på torsda kväll eller fredag morgon med Madde o Mli. Ska bli kul, de stannar där över helgen. Sedan ska vi hälsa på Love på lördagen! Kul kul:) Själv stannar man kvar i linköping ett tag medans de andra åker hem på söndagen!

Igår var jag Madde och Emilie och bowlade.  - Skit kul & jag vann såklart:) Vi var och käkade på regementet först. Pasa med räkor, ritkigt gott:)

Nu ska ja kila!

Ta-taaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0