(:

Heej=)
Nyss ätit en smaskig cesarsallad med kyckling och gott bröd, de satt fint i magen! Den här dagen har jag tillbringat i soffan, ooom ja har sovit!
Igår hade Linn förfest  i sin nya fina lya, ritkigt mysig lägenhet. Nu bara länktar ja tills ja får mitt eget. Men först är det en flytt till Blentarp. Men ska ju börja jobba i ystad sen efter jul och då blir det att leta lägenhet där! Ska bli så himla skönt! Men iaf, sedan åkte vi iväg till öja som var sådär lagom kul!
Imorgon är jag ledig så tänkte åka in till Lund eller Malmö. Måste ha ett par nya jeans. Mina favis jeans gick sönder igår.. Två feta hål! Men får skylla mig själv eftersom jag red i dem! Har  hittat ett par snygga diesel jeans, sen tänkte ja köpa ett par stövlar med. Seedan är ja grymt sugen på en mörkbrun eller svart jeansjacka.. Men de får nog vänta! 

kanske?!
 image71image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0