Tisdag

God Morgon  :)

Igår var det ölbrändboll. Jennsa & jag ställde kl på 7 för att börja fixa iordning oss! Fy fan va vi såg ut! När vi väl kom fram skämdes jag som tusan! haha, dräcken åkte av efter ett tag, skönt! Men det var inte lika skönt när Emmi kom och hällde öl i ens hår! uäck.. men hon fick allt igen;) Hemma vid 1, la mig i soffan och sov i någon timme. Sedan blev de stallet där jag red & fixa lite.. Hade bestämt mig på morgonen att jag inte skulle till starshine sen. Men vad blev de. Jo starshine! Oh tackar gud för de, ja hade skit kul:D  haha.. Fick många skratt med dig igår. Helt sjukt. Massa minnen kom upp :) Väl hemma vid halv 3, & bums i säng!
Nu är det tisdag och masa ska fixas. Väntar på bilen, då ja ska åka upp & bada min havremoped & säga adjö :( Classica ska åka till örebro idag. Måste ta hem alla mina stallgrejer, och det är inte lite iheller! Sen ikväll är det sommarfest hos Desirée :) Den här veckan är en fest!!  Levern kommer inte vara god efter den här veckan :P
På söndag flyttar jag upp till mamma som bor i Linköping, kommer sakna allt här jätte mkt... ska iaf bo där över sommarn, sen får ja se. & mamma har inget internett, eller Nä ens ingen dator!! Nä nu måste jag fixa sängar och så till dem där östgötarna som kommer imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Men shit, skaffa dator och internet det första du gör när du kommer upp ;)

2007-06-05 @ 17:39:38
URL: http://inomparentes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0