SP-MEDIA VI ÄR REDIGA!

Lärarmiddag igår. Fy fan vilket drag det var. Riktigt roligt! Massa cider bjöds de på, o några snappsisar slank ner :) Och Åsa, vår svenslärare blev bjuden på måånga snapsar, haha.. "Kan Åsa kan Åsa kan Åsa dricka snapps" :) mm.. Kvällen var i topp redan från start!
Kvällen började med att klassen samlades hemma hos födelsedagsgrisen, Karin som bjöd på mumsig tårta :) 40% sprit va populärt och Sofies citron snaps! mm god var den :) Sen bar det av till Surbrunn där det var fullt ös! Den här veckan kommer jag aldrig att glömma. Som sagt, Den här veckan ÄR en fest ;D Det blev mycket dans, fick allt ta och visa mina salsa moves för min spansklärare, haha lite imponerad hon blev! Elisabeth, du är grym du med:) Och du... Du är ju bara fööör söt! 
Min halvbror, Viktor ringde precis!! Så glaad jag blev, höra hans härliga göteborskdialekt :D Saknar han jätte mkt. Synd att han inte kan komma imorgon..

I onsdes var det sommarfest hos Desiree, hade verkligen jätte trevligt. Sommarklänningen var på och alla var glada! De bjöds på cider och vin till maten! Lotta var i toastmaster och såg till att festen var på topp :)

Imorogn är det den stora dagen:D

"För vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten, för vi ska ta studenteeeen... FY FAN VA VI ÄR BRA :D"

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0