Passar på..

Är skrivsugen, men har inte direkt ngt att skriva om:P Är skapligt rastlös. Har packat allt som jag ska ha med mig när jag åker upp till Linköping imorogn. Oscar eller pappa skulle igentligen köra upp mig dit så jag fick med mig alla mina saker, men icke! Fick beställa sista minuten, och jag får släpa med min sadel på tåget! Hur ska de gå.. Får stoppa in den i en stor säck så jag ser ut som en luffare eller ngt ! Har laddat ner massa låtar idag som jag nu ska lägga in på min mp3.. Men hittar jag min mp3? NÄ! Men den kommer nog fram.. Hittade Anni på pixbox oxh hon hade väldigt många roliga bilder där från studenten! Haha, en bild på Jennie som väcker minnen ex. När vi var på förfest innan Öja hemma hos Lina. Jennie var sjuuuuuukt "laddad" den kvällen, hon gick in i glassdörrar, prata som aldrig förr osv.. Men helt plötsligt slog hon av! Satt helt tyst och tittade rakt ner i marken. Tillsut började hon tjata om att vi mååååste gå till Öja nu.. haha lite så irriterad ;) söt ♥
Igår var det fest hos Annika. mkt gos mat och bra stämning. Tog två glas vin bara, för att jag kom på att jag tvungen att köra hem sen, om ja inte då ville gå upp väldigt tidigt dagen efter då.. Så det bev en nykter kväll:) Lite Malmö folk blandat med Blentarpare :) Emilie blev rääättså på de:P Hon tvingade mig att dansa, Bara jag och hon. Emilie var skit full och jag nykter! haha.. "Asså Sanna, du bara måååste lära mig dansa, för kolla här, jag kan bara fjortisdansa, och du dansar såå bra, sluuuta" hahaha.. Vi har bestämmt att vi ska åka upp ett gäng till Liseberg ngn gång efter midsommar! Jag är som en litet barn när det gäller karuseller! Måtre åka allt 20 ggr om!!!! Älsar de! haha.. På midsommar ska jag antagligen jobba.. Fast jag slutar tätt tidigt. Runt 1 tiden så nått hinner man kanske med. Men tidiga mornar blir det iaf. Halv 5... Puuh ! Vad ska ni göra på midsommar?
Nä en dusch kanske. Nu blir det inte dator på ett tag.. Fast jag kom på att Danne har dator som jag säkert kan få låna:) Nästa gång jag är i Skåne blir runt den 6 Juli, för då är det utsällning på Blommeröd! Sommarns höjdpunkt. SJUKT KUL:D

ops, blev en del iaf!

Här kommer en bild på Jennsa då hon är väldigt otålig, en på mig, och en på dima o mig:) Studenten, vilken dag :)
  

Kommentarer
Postat av: Tim

sommarens höjdpunkt är ju helt klart Eket!!! :P (not)
och halv 5 e inte tidigt. då har ju jag redan jobbat en timme:P puss puss

2007-06-22 @ 00:11:03
Postat av: Jennie

Snyggaste bilden på mig! wiiihoo

2007-07-02 @ 21:14:42
URL: http://jennieaugustsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0