För jag har tagit studenten :)

Fy fan vad vi är bra :D
image44

(Får passa på att skriva lite nu, kommer inte kunna skriva på ett bra tag framöver, så därför kan inlägget bli lite drygt ;)

Nu har man äntligen tagit studenten, och en så länge känns de jätte bra :D Igår var de en utav mina bästa dagar i mitt liv! Dagen började med chapangefrukost hos Elin. Efter de var det fotogrrafering, kl 11 var det matdags sen var det fritt fram tills 15.55. Vilken livad dag säger ja bara:D SKIT KUL! Den känslan man hade när man stog inanför porten och väntade på tills de skulle öppna porten är helt obeskrivlig, eller mja, de kändes lite som när jag skulle åka Hang Over för första gången:P Sjukt nervös men sjukt laddad! Och en grymt kul känsla:D haha, Nått i den stilen. Efter de blev det att åka lastbil, Sjukt kul! Vi åkte lastbil innan vi gick ut med:) hehe, Sen blev det att ta sig hemåt. Fick massa fina presenter. Åkte till Lina vid halv 11 tiden där massa annat kul folk var. Rint 12 gick vi till Öja där det var fullt ös :) Har lagt upp lite bilder på pixbox nu. Men jag glömde min kamera på scorett, så de bilder som är uppe är tagna med min mobil, och mammsens kamera. Hinner inte hämta den innan jag åker.. Så de bilderna kommer upp någon vacker dag :)
Lite seg idag. Kom hem 5 imorse! Jag & Annika hittade ingen skjuts från Öja, men tillslut kom det en taxi och vi betalade inte en enda krona:D Idag har jag packat massa hästsaker, sätt på fotboll och ja sen inte mkt mer. Imorgon åker (flyttar) jag till Linköping. Är lite sorglikt.. Kommer sakna allt här. Speciellt Jennie, min bästa vän. Vi har för det mesta alltid roligt tillsammans och kan prata om precis allt. Fast vi kan störa oss på varandra som in i, rätt ofta till och med, så har de alltid löst sig. Jennie, ja tycker om dig <3 Kommer sakna Emmi och Annika mycket med. Annika flyttar till Australien sen. Så dig kommer man inte få se mkt sen.. Men vi får passa på att träffas mkt i sommar:) Kommer sakna min papps jäääätte mkt med. Och Gulle såklart!!!!!! Jag vet att hon älskar mig, jag tar alltid med henne till stallet, och det tycker hon om :) Hon sover alltid i min säng, så sängen känns aldrig riktigt ensam ! just nu ligger hon i min säng me.. aaw. När ja tittar på henne får ja lite tårar i ögonen. Gulle är nog ev av dem jag kommer sakna mest. På mornarna när man smyger upp runt halv 7, så hänger hon efter en som en svans! Min lulle :) Såklart kommer jag sakna min bror med. När han brottar ner mig och tvingar mig att äta gräs. och ex när vi kastar frisbee och tycker jag är jättekass, fast i själva verket är jag riktigt grym:D haha.. och alla andra vardagliga bråk.. Kommer sakna mkt mer med.. Skånska kanske :) Och jag kommer sakna Tim med :) han var här precis, o pratade lite samt sa hejdå..

Nää nog med de! Sommarn kommer bli kanon :) Linköping imorogn, Skara på Tisdag, Skåne på fredag. Sen upp till Linköing igen. Puuh. Sommarn börjar jäktigt :P


image45

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sakna...

2007-06-09 @ 23:50:19
Postat av: Emmi

nu fick jag tårar i ögonen :/ Kommer sakna dig <3

2007-06-10 @ 00:05:54
URL: http://emmipetersson.blogg.se
Postat av: Jennie

Kommer sakna dig min vän! Tycker om dig med! Pussar

2007-06-10 @ 12:24:52
Postat av: desi

naaw gumman, jag kommer sakna dig! men kommer du sakna mig???
men lindköping ligger inte sååå långt borta, några timmar i bilen så är du hemma igen!:)

2007-06-11 @ 22:09:35
Postat av: tim

eller så gör du en road trip upp o hälsar på desi:) ja , detta var som ett tal på studenten eller nått:P du har låtit fingrarna härja fritt. borde göra de på min blogg med, har fått höra att den är att betrakta som död! :D haha. ha de nu jättefint i sommar. puss!

2007-06-12 @ 18:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0