Tja

Sitter just nu på ett internetcafe vid stationen! Vilken tråkig kväll ensam hemma och inget bra på tv, så då bestämmde jag mif för att cykla ner hit och sitta lite vid datorn :)

Vad har ja då gjort under min tid här uppe,.
Mjo jag har varit på Per Gessles konsert, sommarkänsla de:)
Badat lite, varit mycket i stallet, jobbat, haha kom och tänkte på en sak.. det har varit mycket japaner på hotellet. Det är så himla kul att se dem äta. För det första skitar de ner så extremt mycket. lägger eggskal på hela bordet, och det som fick mig att skratta mest var när de tog massa sallad på tallriken sedan dränkte de salladen med hallonyoghurt! haha. så skulle jag visa dem att man tar fil/yoghurt sen flingor på! och som vi börja skratta! haha, de är roliga dem :) Idag har vi haft över 400 gäster.. uusch, springa fram och tillbaka.. på torsda ska vi ha 400.. puh.. men nog om de!
I helgen har det varit RIKS utställning och vi campade i vår transport.. gud vad kallt det var på natten! men på dagarna var det 30 grader minst, jätte varmt!!!!! :) visade min häst på söndagen och det har aldrig gått bättre -  super nöjd. kom tvåa:)
Ska hem till skåne på freda antagligen. Marcus ska ha grillfest - mys. På lördag lutar det mot Öja. Sen den 3 augusti åker vi upp till Göteborg för att se rolling stones:)

Nu har jag inte så mycket tid kvar, dags att sluta skriva!

Ha de bra alla. Puss

Kommentarer
Postat av: Emmi

Välkommen ner till oss =)

2007-07-24 @ 23:10:46
URL: http://emmipetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0