Skåne

Blev ingen grillfest för mig idag. De tågen som gick vid två tiden kostade närmare 1000 kr, och det priset tänker jag aldrig betala! Så det blev ett sege tåg som var framme halv 10 i lund för 200 kr. Sådär lagom.
Har jobbat idag, fick sovmorgon till kl 6 :) Men dagen började inte så bra, kedjan på cykeln hoppade av hela fyra gånger. Läskigt var de när den hoppade av i en backe (finns ej frambroms) då det är dåligt sikt , fick jag möte med en som var ute och joggade, snacka om det var nära krock! När jag väl kom fram med skitiga fingrar åt jag gröt med sylt! Mums, som jag har gjort nu i en vecka :) (med nytvättade händer då) När jag hade ätit up min gröt så gick jag ut i matsalen.. och där ar en stooor gröt kan man säga.. sådär 100 japaner kom in på en och samma gång. Och idag hade de inte hallonyoghurten på salladen utan de doppade prinskorvar i yoghurten, haha!!
Just de, när jag satt på internetcafet sist så kom de en läskig sak som satte sig brevid mig och började prata. Hörde knappt var han sa, men han frågade massa frågor, vad jag heter, var jag bor, om jag är svensk, hur gammal, singel.. och började ge mig massa komplimanger! haha härregud, han satt och läste på min msn vad ja skrev.. Nyfiken i en strut! Jag blev nervös när han satt där så jag stängde ner, fast jag hade tio minuter kvar:P jag gav han min godispåse för jag skulle slänga den annars, kändes nästan som han skulle pussa mig på fötterna så glad han blev :) han ville först inte ta imot den.. men jag bara gick så sa han högt "alla människor borde vara som dig ". aw, lite gulligt faktiskt! hehe.

Imorogn bler det öja. Då blir de reunion, forna sp3gare :) Först hem till Geli och fixa oss lite sen vidare till Sebbe där festen håller hus! Kommer bli grymt kul att träffa alla igen:)

Upptäckte precis att Oscar har tagit mina högtalare, inte konstigt att låten "inte gick".. Nu ska jag gå och lägga mig, länge sen jag var uppe så här sent:P

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0