Hemma igen!

Nu har man kommit ner till skåneland igen. Känns lugnt o skönt, men nästan alldeles för lugnt.. I Linköping har jag jobbat, jobbat och jobbat! Jag som bara är vikarie har fått jobba nästan varje dag, brist på personal japp. Har lärt känna några nya på jobbet men inte någon sån där höjdare kompis! Har saknat mina vänner här nere, men vad händer! Joo när man väl är hemma och hälsar på så är alla upptagna! Jag var jätte sugen på att gå ut ikväll men icke så. Jennie är med Frans, Annika ska jobba, Emmi är i Italien, Desi är i Sthlm, Emilie me Calle och Johan ska ha körlektion. KUL! Får se om någon vill gå ut med mig imorgon :) På fredag ska vi åka till Blommeröd! Hoppas på bra väder, annars kan de bli riktigt trist faktiskt:/ Ska visa en häst :D wii.. och förresten så har min havremoped kommit upp till Lnkp så nu har jag ngt att göra på min fritid med:) Idag har jag jobbat, sluta vid 12 tiden som jag har gjort de flesta dagarna. Cyklade snabbt hem, packa sen körde vi ner till Skåne. Mamma körde halva vägen och då passade jag på att fortsätta läsa boken "Gömda" Riktigt bra bok. Man kan knappt slita sig ifrån den. När ja kom hem gick jag en promenad med söte Gulle :) Sedan åkte ja o hämta kinamat som satt fint i magen! Nu sitter jag här och har låångtråkigt.. Brukar vara dödstrött vid 10 tiden men nu är kl 11 och jag är pigg.

  Så här mkt regnade de när vi var på Sverigebokalen (Bollerupp), Här är på prisutdelningen då vi självklart kom etta:) Plaskblöt & svinkallt!

Nu kallar boken :)

Tjipp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0