Sista dagen på lovet..

Idag är det  sista dagen på sportlovet. Har varit hos mammsen i stort sätt hela lovet. Kom hem igår morse kl 7. tillbringade natten på nattåget från Linköping. Och jag glömde så klart min mp3. så det blev 5 timmar av tystnad ! gjorde inte så jätte mkt där uppe, i och med att jag hade skit ont i axeln de första dagarna och då blev ja soffliggande. Annars var vi på stan några dagar, köpte en skjorta o skor. Vi va på bio, såg se upp för dårarna! den va riktigt rolig. Men enormt störande var att alla i hela biosalongen hade en fet godispåse och det prasslade saaatan hela tiden så man hörde inte så mkt!
Men nu mår jag bra iaf. var till och med ute igår. Tingvalla blev det och Bingo Rimer var där. Självklart fanns mani rampljuset ;) haha... Det var inte så mkt folk ute, men kvällen blev lyckad ändå. Var inte alls meningen att jag skulle ut, men så blev de!


- GLAAAD IGEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0