Nu har man skaffat blogg!

Skönt. nu har man äntligen lov!  Ska åka till mamma imorogn och vara där till torsdag, sen åker vi upp till sthlm över helgen. ska bland annat gå på begravning:/ men det ska bli kul att få träffa släkten. det är inte så ofta!

Igår var vi på Barbar.  Det var helt okej. Inga skandaler alls. rätt trist! Vi blev bjudna på efterfest hos ngn, mkt trevligt, vi spelade ett kul spel, alla skulle hålla i varsitt handtag och när låten är slut ska man trycka så snabbt som möjligt. den som trycker sist får en jävla stöt! och det hände såklart mig flera ggr! men jag skratta så jag fick ont i magen! riktigt kul:)

Ni sitter jag och väntar på annika, vi ska åka till stallet och rida! de e alltid lika skönt.

Vad händer ikväll? Det hade varit mysigt att sitta hemma äta ngt gott se på melodifestivalen. men ja e ändå sugen på att gå ut igen!

Nu kallar ridkläderna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0