AJJJ

Har tillbringat min dag på sjukhuset.. iaf i 6 timmar.
det var såhär att jag och min häst skulle hoppa, allt gick utmärkt tills vi då kom till lite högre höjder då hon blev väldigt het.. vi kom helt fel på hindret och hon fick med sig bommen mellan benen på ngt konstigt sätt. jag flööög av. jag såg classica göra värsta kullebyttan rakt mot mig, men hon vände i sista sekunden och la sig på andra sidan. tur de. annars hade det slutat mkt värre.
jag bröt mitt nyckelben och det gjorde skit ont, hela axeln är enormt svullen och ja kan knappt röra mig.
så ska man åka tåg till mamma tidigt imorgon bitti o bära på väska o så.. usch! typiskt att detta ska hända. på Sportlovet o allt....
Jag som ville ut idag men neee, men vi fick iaf se melodifestivalen på sjukan;)

Tur att Annika var med mig..Du e för söt :)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Stackare! krya på dig eller vad säger man när man bryter ett nyckelben?

2007-02-18 @ 06:13:25
URL: http://www.glende.se/
Postat av: Emilie

Naaw.. sötnos då! När du kommer hem ska jag pyssla om dig, jag lovar! Haha :)

2007-02-20 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0