Trodde ni ;)

Helgen har varit lugn. Bara slappat, kollat på film och ätit godis.(I stort sätt!) I Fredes var jag med Jennie, vi åkte till sjöbo för att handla godis men ack nä. Blev en massa frukt. Kiwi, annanas, melon och citron, en fräsch fruktsallad till en kladdig kladdkaka:) gott var de. Men först  innan de fick vi vänta på Åsa. När hon kom åkte vi till Bya för att äta en saftig pepparbiff stek som var det godaste på länge:) Sedan hem till den efterlängtade efterrätten. Lördes jobbade jag till halv 1. Sedan blev de stallet, red ut med Victoria. En jättehärlig lång ridtur blev det med massa galopp,  härligt:) Sedan hem.. Hämtade Jennie för att åka till Veberöd för att hyra film.. Vi är typ sämst på att välja film men denna gången blev helt okej. På smällen och hajar som hajar. Till filmerna krängde vi varsin godispåse. Nu är det söndag och har inte gjort så värst mycket. Åkte till veberöd o lämnade filmerna, träffade söta Lina igen. Sedan åkte jag t ill sjöbo för att hålla pappa lite sällskap där han säljer julgranar i kylan. Sedan blev de stallet. Svin kallt verkligen. Sedan hem och nu sitter jag här=) Robin kommer snart. Och vi ska se Andra Avenyn har jag bestämt. Fast han börjar gilla de:)

Mys helg:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emmi

Schäääärlek

2007-12-20 @ 01:24:27
URL: http://emmipetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0