Tja..

Dödstrött. Det är bara förnamnet! Personalfest igår med riktigt god italiensk mat som Caramello stod för, och en massa cider. Oscar fick också följa med. Det första Christian gör när man sätter sig vid bordet är att hälla upp en snaps åt en, skåning. Blä! Efter middagen och några snapsare senare var det dags att dra vidare. Det var meningen att Oscar skulle med ut men han åkte hem med mamma så då var det bara jag och kockarna kvar! Men Micke, Micke, och Henke tog väl hand om mig. Bara det att på vägen dit skulle ena Micke bära mig hela tiden:P Kvällen slutade på Platå eller heter de Platens?! Iaf en mycket trevlig kväll. Kom hem vid halv fem och i säng vid 5. En huvudvärk på morgongen som heter duga!
Idag har vi julhandlat på IcaMaxi miljontals med folk som sprang med sina kundvagnar fram och tillbaks! Stressigt värre.
 Just nu skriker min mage MAT!!! Blir en smaskig kycklinggryta med vattenkastanjer och smaskigt jasminris till. Gooott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0