Tisdag

Har jobbat nu två dagar i rad. Och det känns bra. Min plånbok behöver det mer än nånsin!

I lördes blev det utgång i Malmö.
Jag och Madeleine + en flaska rosévin begav oss till Anabel i Malmö. Var framme runt 8 tiden då maten stod framme och väntade på oss. Det blev taccos - alltid lika gott. Sedan kom resten av folket och det blev fult ös=) Vid kvart över 12 tog vi bussen in till stan. Det blev chokladfabriken och det var grymt kul! Skit bra musik, verkligen! Inte en enda technolåt:) Johan, Louise var också där, + liet folk från skurup som man kände igen. Kul att man kände lite folk!

Dagen efter blev en lugn sådan. Vaknade rund 11 tiden. Anabel bor precis vid mobilia så jag och Madde tog en snabbis för att titta lite i affärer. Skulle inte köpa något. Men de råkade bli en tröja. På kvällen var jag med Robin. Tvingade honom att se Andra Avenyn med mig,. hihi.. Han gillar inte det jag ser.. Som Bonde söker fru. Men snäll som han är tittar han på de för min skull!

Ikväll ska ja ta de lugnt bara. Va med Jennie och självklart ska vi se på Andra Avenyn!:) Blir stallet först bara..


Puss

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0