Hej svej

Nu är helgen över.. Och det är tisdag redan! Fast det gör ju inget. Jag har ju alltid "helg" nu för tiden. Finns inte mycket jobb nu på snoge, nästa gång ja ska jobba är på lördag.. Hade behövt jobba mycket mer. Men samtidigt är det väldigt skönt att få ha sov morgon varje dag och kunna göra vad jag vill om dagarna!! Men gud var jag har blivit slapp.. Det enda nyttiga jag gör är att vara i stallet!!! Men idag tänkte jag först åka till stallet sedan till Sjöbo för att simma. De var ett tag sen dess sen därefter kanske sola.. Är lika vit som ett lakan nästan!

Igår fyllde födelsedagsgrisen Jennie 19 år. Jag och Mattias blev hembjudna på mat och tårta! Tro det eller ej så var det jag som bestämde vad vi skulle äta! Det blev kassler med annanas och ost på me potatismos!! Det är såå gottt.. Fast jag typ avskyr kassler och varm annanas:S

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0