Fredag

Nu sitter jag här igen och skriver. Kan ha att göra med att jag har brist på att göra saker.

Igår skulle jag och pappa baka lussebullar. Åkte ner till affären och köpte alla ingredienser, saffran, jest osv..
När degen hade jäst färdigt och det var dags att göra själva lussekatterna. Haha kom det ut skratt från oss båda två. De här blir inga lussebullar. Vi hade glömt att ta i saffran :/ Så lussebullarna blev kanelbullar. Men de är gott det med=) Sen på kvällen kom Robin hit. Och självklart kollade vi på bonde:P haha.

Snart ska jag iväg till stallet, rida två hästar. Sedan ska jag följa med Jennie till Malmö. Ikväll kommer Åsa så ska vi äta på Byakrogen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0