,

Heej!
Ligger nu i sängen med lapptoppen, riktigt skönt med trådlöst internett faktiskt =) Kom hem ifrån Emil för en liten stund sen, såg film. Det blev I know who kill me, och en annan som ja inte minns vad den heter. Helt okej! När vi såg I know ho kill me, (lite läskig film) så kom Mattias och knackade på fönstret som jag satt vid. Shit vad rädd jag blev!!!!!

Igår var jag och Robin på bio i Lund. Blev Arn filmen, lite smått dryg men okej! De var fullsatt i biosalongen så vi fick sitta längstfram. Snacka om nackspärr:P Fick en jättefin julklapp av honom, en klänning. Den som Agnes har i MQ reklamen =) Jättefin verkligen. Hade själv spanat in den!

image93


Borde sova nu. Ska upp skapligt tidigt imorgon bitti. Stallet, sedan ska jag Madeleine och Emilie in till Malmö.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

aaw=)Den klänningen är verkligen jättefin!

2007-12-29 @ 02:18:47
Postat av: Anna

Åh, den klänningen är ju skitfin! I alla fall på Agnes, på henne är fan allt snyggt!

Sköt om dig!

2008-01-04 @ 11:23:53
URL: http://justmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0