=)

Hejsan:)
Har varit på Novalund idag med Jennie. Skulle köpa ett par jeans, men ack nä. Hittar aldrig några som faller mig i smaken. Blev en tshirt och en kjol från gina som jag inte ritkigt vet om jag ska behålla:P Mer ett inpulsköp.
Ikväll är det födelsedagsfest hos Jennie. De bjuds på taccos och chokladpudding till efterrätt! mums=)

Igår var det julbord med de nya jobbet!!
Förfest i en lägenhet med nästan allihop, riktigt trevligt. De bjöds på cider och lite drinkar. Så smakade jag på absint för första gången. Fy föör va starkt. läpparna brändes upp:P Blä. Sedan gick vi till Big Bowl för att äta årets första julbord. Gott=) Fast hemma gjord skinka är mycket godare:) Efter maten stog bowling på chemat, kände mig rätt säker eftersom jag vann sist ja spelade! Men nej nej,, ja kom sist första omgången och andra gången kom jag tvåa! Massa chapange fick man under tiden med! hihi.. Jennie och Mattias fick man åka hem med sen!!

Ne. Nu ska jag till stallet. Sedan blir de duschen och göra ordning sig. Se om det blir den nya kjolen ikväll..:/

Ciao


Kommentarer
Postat av: Pannika

Saknar mig susipanna jättemycket!!

2007-12-02 @ 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0