:)

Har varit riktigt hndig idag med. Damnsugat den andra bilen, tvättat, hängt upp tvätt,  rensat rabatterna o städast huset! Nu ska jag bara städa mig själv med..
Igår var jag och jennie inne i ystad och käkade på thai, jag tog 3 smårätter o blev proppmätt! men gott var de:) Efter de åkte vi ut till öved och hälsade på calle och erik och tittade lite på tv och snakade skit:P trevligt.. Jennie kör som en riktig dåre när de är mörkt ute haha. diket hit o diket dit! livsfarlig:P hellogoodbye spelades på högstavolym utan bas i deras fräsifa jeta!? Idag blir det partaj. Imorgon åker vi till Göteborg för att  Rolling Stones, på lördas är det "Uhléns cup"  SM i crocket. Och jag ska vara med hahaha!! Varför det heter just Uhlens cup har jag ingen aning om men jag kan tänka mig att vi har sponsrat de en gång i tiden eller nått, Men lite fränt är det iaf:)


Nu kallar duschen, sen ska jag laga lite wook :) mums..

Haj

Kommentarer
Postat av: Jennie

My toyota is fantastic.. Så e de, ingen JEttaaaa"

2007-08-02 @ 20:39:33
URL: http://jennieaugustsson.blogg.se
Postat av: Emmi

Dem är gigantiska! Slemmiga är dem också, blääää. Julia har dem på sin arm och sånt shit

2007-08-03 @ 14:23:31
URL: http://emmipetersson.blogg.se
Postat av: Jennie

Jag saknar dig! Ingen i dra till stranden med:(

2007-08-08 @ 11:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0